Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beginner's questions: How to get the most from the Reactor 600
#7
(20-Feb-2021, 08:55)Pim Wrote:
(19-Feb-2021, 13:40)NicolasLrd Wrote: Bedankt voor je antwoorden. Ik heb een appartement gekocht en ik ga over ongeveer een maand verhuizen. Ik weet al waar de Devialet geplaatst zal worden (op een gekko). Ik denk dat ik na het sparen een tweede Reactor 600 zou kopen Wink!

Gekko's laten je geen optie om je luidsprekers in te stellen. Als je het beste geluid wilt, moeten ze een beetje van de muur verwijderd zijn. 

Ik heb een moeilijke kamer met veel echo. Ik ben erin geslaagd om behoorlijk behoorlijk geluid te krijgen door mijn luidsprekers 2,7 m in de kamer te plaatsen. Dat is een rotte plek, want het betekent dat je over luidsprekerkabels moet stappen. Maar het klinkt zoveel beter, dus ik moest het doen. Mijn oplossing is dat ik nu een paar kleine viltstiftstippen op mijn vloer heb waar mijn luidsprekers het beste klinken. Het is gemakkelijk om ze daar neer te zetten en het is gemakkelijk om ze weer dichter bij de muur te plaatsen. Het heeft me de vrijheid gegeven om op de beste plek naar de luidsprekers te luisteren en ze uit de weg te hebben wanneer dat nodig is.

Ik weet niet wat de gekko's kosten, maar als ik jou was, zou ik dat geld in de tweede reactor steken. Zet ze op iets (alles dat als standaard kan werken) en speel met de opstelling. Als u wilt leren hoe u het beste uit uw luidsprekers kunt halen; koop 'Get Better Sound' van Jim Smith. De dingen die je uit zijn boek kunt leren, overtreffen elke  aanpassing, toevoeging of welke verbetering je ook denkt te kunnen krijgen. Dat is geen overdrijving, het is echt zo.

Veel succes en laat ons weten hoe je gaat.
+1
Reply


Messages In This Thread
RE: Beginner's questions: How to get the most from the Reactor 600 - by Johnnydev - 20-Feb-2021, 11:09

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)