Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
standalone, fire-and-forget web radio and DOS2
#14
(08-Jan-2020, 00:06)gelasma Wrote:
(26-Dec-2019, 02:01)yepyepyep4711 Wrote: Hallo allemaal,

wat me tegenhield van upgraden naar DOS2 (en van het kopen van een tweede Classic) is de manier waarop webradio's worden behandeld met Spark. Kortom, het is net als Spotify Connect. Je start de app, kiest wat je wilt, start het afspelen en dan maakt het niet uit wat je doet met je telefoon of pc, het afspelen stopt niet totdat je het zegt. De telefoon kan de connectiviteit verliezen, de app kan worden afgesloten, het maakt niet uit. Je hebt zojuist de Phantom opdracht gegeven die bron af te spelen, en dat zal het ook zijn.

Ik wil deze functionaliteit niet verliezen. Ik wil me geen zorgen maken dat het de bron van muziek voor het gezin is, ervoor zorgen dat mijn telefoon binnen bereik blijft, genoeg sap heeft en moet uitzoeken naar welk ander apparaat een nieuwe bron kan zijn om naar over te schakelen als ik besluit te gaan naar de winkel om de hoek en willen de familie niet beroven van wat ze horen.

Kan dit worden bereikt met DOS2?

Bedankt allemaal

precies mijn probleem ook.

Ik zal nooit updaten wanneer ik geen radiostreaming meer kan hebben die onafhankelijk is van een telefoon of een andere computer. Met Airplay wordt de muziek gebonden aan het apparaat dat de sessie start. Ik begin een nummer, verlaat de kamer en neem mijn telefoon mee, muziek stopt en mijn vrouw moet de muziek opnieuw starten vanaf haar telefoon? Dit is gewoon zo gek. En wat ik met de dialoog zou moeten doen, kocht ik dat apparaat voor dit doel dat deel uitmaakte van het verkooppakket. Ik vind het erg leuk dat ik het volume van mijn telefoon kan verlagen als de kits het uiterste bereiken met de afstandsbediening. Ik denk dat dat niet meer mogelijk zal zijn tenzij ik de stream begon. 

Ondanks de lelijke en gebruikersonvriendelijke Spark-app heb ik problemen met de huidige configuratie, waarom iets breken dat goed werkt ...

+1
Reply


Messages In This Thread
RE: standalone, fire-and-forget web radio and DOS2 - by Johnnydev - 08-Jan-2020, 09:38

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)