Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Upgrade Classic to gold
#4
(01-Feb-2020, 16:01)stutten Wrote:
(31-Jan-2020, 17:31)Nordic Wrote: Ik heb de klassieke Phantom die is opgewaardeerd naar 2000 W.
Nadenken over upgraden naar goud en zich afvragen is het waard of niet.


Skickat min min iPad med Tapatalk

Ik heb ongeveer 2,5 jaar geleden een upgrade uitgevoerd van Classics naar Golds in het kader van de "Gold my Phantom" -campagne, waar je in wezen Classics kon inruilen voor Golds voor het verschil in catalogusprijs. Het leek me in die tijd niet voor niets en sindsdien heb ik niet meer achterom gekeken. Afgezien van het feit dat ik AirPlay-functionaliteit kreeg en een leuke stap voorwaarts was in SQ, loste het een aantal niggling-problemen op die ik had met mijn klassiekers met verschillende jaargangen en een daarvan was een zeer oude pre-Bluetooth-versie. Nu achteraf is gebleken dat het me ook hielp om een kogel te ontwijken, omdat die oudere eenheid vrijwel zeker niet opgewaardeerd kon worden naar DOS 2 (mijn Golds zonder problemen opgewaardeerd naar DOS 2 en ik ben blij dat ik me goed gedragen heb sindsdien). Dus hoewel ik niet hebga er zeker voor als ik jou was.

Dat gezegd hebbende, ik zou het zeker eens zijn met @ "massi.rav". Als u momenteel slechts één kanaal gebruikt, gaat u van mono naar stereo voor een veel grotere verbetering dan van mono zilver naar mono goud.

+1
Reply


Messages In This Thread
Upgrade Classic to gold - by Nordic - 31-Jan-2020, 17:31
RE: Upgrade Classic to gold - by massi.rav - 01-Feb-2020, 09:52
RE: Upgrade Classic to gold - by struts - 01-Feb-2020, 16:01
RE: Upgrade Classic to gold - by Johnnydev - 01-Feb-2020, 19:01

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)