Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Audiophile Grade" Ethernet Switches - The new generation
(02-Dec-2019, 22:23)Snoopy8 Wrote:
(29-Nov-2019, 12:17)Johnnydev Wrote: Bovendien vind ik het geen goed idee om de EtherRegen alleen met de dialoog en de Pantoms via PLC te verbinden. Het zal enig verschil maken, maar je brengt de vervuiling van je elektriciteitsnet naar de dac's in je fantomen.  Confused Angel

En als ik het goed begrijp, is de EtherRegen precies ontworpen om de vervuiling vóór uw DAC zoveel mogelijk te elimineren  Rolleyes
Ik gebruik een DC Blocker met de Phantoms. Dit is de enige power conditioner die ik gebruik; ontdekte dat andere power conditioners, filters, akkoorden etc. de dynamiek van de muziek beïnvloeden.

Ben het met u eens dat PLC nog steeds vervuiling kan hebben. Daarom zal ik testen met behulp van de EtherRegen op 2 manieren, ten eerste de Dialog alleen voeden met B-zijde met 1 Ethernet-kabel, en ten tweede, gebruik A-zijde om 3 Ethernet-kabels naar Phantoms en Dialog te voeren. Ik hoop voor Kerstmis een EtherRegen te krijgen.

(02-Dec-2019, 16:10)Johnnydev Wrote: En nu een ingebrande EtherRegen   Idea
Wat waren je indrukken voor en na het inbranden? Hoe lang moet ik inbranden?

https://audiophilestyle.com/forums/topic.../#comments

I am now burned in at 145 hours with the EtherRegen and it’s unbelievable how much de SQ improved every day  Rolleyes Heart
Reply


Messages In This Thread
RE: "Audiophile Grade" Ethernet Switches - The new generation - by Johnnydev - 03-Dec-2019, 08:18

Forum Jump:


Users browsing this thread: 26 Guest(s)